Centrinio užrakto pagalba visos automobilio durys atidaromos ir uždaromos vienu metu. Spynelių blokavimo sistema gali būti centralizuota ir decentralizuota. Pirmajame variante elektroninis blokas yra atsakingas už sąveiką su visomis mašinos durimis. Decentralizuota valdymo sistema yra labiau paplitęs variantas – kartu su centriniu bloku, kiekvienos durys turi savo valdymo bloką. Tai leidžia patogiau naudotis automobiliu. Jei palikote raktus automobilyje, galite užsisakyti durų atrakinimo paslaugą „automobilių atrakinimas “. Iš šio straipsnio jūs sužinosite, kokia yra centrinio užrakto konstrukcija ir funkcijos.
Kaip sukonstruotas centrinis užraktas
Centriniame užrakte išsidėsto yra 2 jungiklių tipai: žiediniai ir mikrojungikliai. Jie atlieka įvesties daviklių vaidmenį. Žiedinių jungiklių pagalba automobilio durys yra fiksuojamos tam tikroje padėtyje. Mikrojungikliai atsako už atskirų spynos elementų padėtį. Jie generuoja signalus apie automobilio durų blokavimą ir atblokavimą. Tada signalas eina į elektroninį valdymo bloką, iš kurio jis perduodamas į centrinį bloką. Šių signalų pagrindu ir suveikia pavaros. Tai yra specialūs nuolatinės srovės elektriniai varikliai, atsakingi už spynelės cilindro mechanizmą. Jei raktų nėra, bet reikia skubiai atidaryti automobilio duris, mūsų interneto svetainėje galite užsisakyti paslaugą „Avarinis automobilio atrakinimas “.
Veikimo principas
Kai automobilio savininkas užrakina duris rakto pagalba, mikrojungikliai sukuria specialų blokavimo signalą. Jis patenka į elektroninį bloką ir yra perduodamas į centrinį. Centrinis valdymo blokas perduoda signalą vykdymo mechanizmams – pavaroms. Tuo pačiu metu užblokuojamos ne tik visos automobilio durys, bet ir kuro bako durelės. Avarijos atveju centrinis užraktas siunčia atblokavimo signalą, ir visos automobilio durys atsidaro. Tai sukurta saugumo sumetimais ir greitos evakuacijos galimybei realizuoti.
Po šalčių neužsidaro priekinės durys,kartais vairuotojo pusėj neatsidaro.Kame priežastys?