Paskelbta

Automobilių raktų gamybos etapai

Tūkstančiai Lietuvos automobilių savininkų bent kartą yra pametę uždegimo raktus. Kažkas tokiems atvejams namuose apdairiai laiko dublikatą. Likę vairuotojai gali pasinaudoti avarinio automobilio atrakinimo paslauga mūsų įmonėje. Vėliau automobilių savininkams reikės užsisakyti naują raktą, kurio pagrindiniai gamybos etapai bus pateikti žemiau.

Ką vairuotojai turi žinoti

Pametus variklio užvedimo įtaisą, jo fizinę dalį galima atkurti pagal uždegimo spynos šerdies konstrukciją, kuri tampa prieinama atrakinus automobilį . Užbaigus dublikato metalinio elemento gamybos specialiomis staklėmis procedūrą, reikia atlikti visą eilę manipuliacijų su rakto elektroniniu komponentu. Šiame darbo etape lustas yra užprogramuotas naudojant kompiuterinę techniką ir specializuotą programinę įrangą. Procedūros pabaigoje raktui suteikiamas unikalus kodas. Automobilio kompiuteris atpažins užšifruotą simbolių derinį ir leis užvesti automobilio variklį įprastu režimu.

Kitas darbo etapas – adaptuoti naująjį raktą imobilizatoriui, kuris kol kas „prisimena“ tik anksčiau naudotą kodą. Atlikus prietaiso programinės įrangos pakeitimus, aktualumo netekę duomenys ištrinami iš jo atminties, o juos pakeis informacija apie naują šifruojamą simbolių derinį. Taigi, imobilizatorius neišjungs variklio bandant užvesti jį nauju raktu.

Kai kuriuose šiuolaikinių automobilių modeliuose uždegimo spynelė nėra naudojama vidaus degimo varikliui užvesti. Norint nuotoliniu būdu užvesti šios kategorijos automobilių variklius, naudojamas raktas-„žuvytė“. Jo skiriamasis bruožas yra tas, kad jis neturi strypo formos fizinio elemento. Taigi, šio tipo automobilio rakto gamybai būdingi tik tie etapai, kurie yra susiję su įtaiso programavimu ir jo adaptavimu imobilizatoriui.