Paskelbta

Šiuolaikinių kartų „Chevrolet“ raktų ypatumai

Vienas pagrindinių naujausių „Chevrolet“ automobilių kartų skiriamųjų bruožų yra programuojamo rakto buvimas. Jis sinchronizuojamas su automobiliaus imobilizatoriumi ir užtikrina aukštą transporto priemonės apsaugos nuo vagysčių lygį. Įsigyti tokio įrenginio dublikatą „Chevrolet“ automobilių savininkai gali mūsų dirbtuvėje, kurioje taip pat gaminami ir „Chrysler“ raktai .

Sandara ir veikimo principas

Mechaninė atrakinimo įtaiso dalis yra geležtė, kuri įkišama į uždegimo spynelę. Rakto viduje yra lustas, kuriame užprogramuotas unikalus kodas. Tokia pati skaitmeninė kombinacija saugoma transporto priemonės imobilizatoriaus atmintyje. Jei automobilio įrenginys rakto atpažinimo metu nustato kodo neatitikimą, automobilio variklis bus automatiškai išjungtas. Taigi, automobilio negalima bus pavogti pasirinkus tinkamą strypą, įkišamą į uždegimo spynelę. Korpusas, kurio viduje yra „Chevrolet“ rakto lustas, atrodo kaip pakabukas. Jame išsidėstę mygtukai leidžia nuotoliniu būdu užvesti variklį ir atidaryti automobilio duris.

Norint pagaminti „Chevrolet“ raktą, pirmiausia reikia pagaminti jo geležtės kopiją. Jeigu originalas yra pamestas, geležtę galima parinkti pagal uždegimo spynelės užrakto šerdį. Antrasis, sudėtingiausias etapas yra naujo rakto lusto programavimas. Pirmiausia reikia nukopijuoti iš imobilizatoriaus atminties skaitmeninį derinį. Per adapterį kodas perduodamas į programavimo įrenginį, kuris įrašo pradinį simbolių rinkinį į lustą. Tik tada mikroschema įmontuojama į korpusą.

Dar viena naujos kartos „Chevrolet“ raktų ypatybė yra poreikis įrašyti dublikatus į imobilizatoriaus atmintį. Po to, kai automobilio apsaugos nuo vagystės įrenginys atpažins naują raktą, automobilio savininkui reikės suaktyvinti ant pakabuko esančius mygtukus. Norint tai padaryti, reikia spustelėti kiekvieną iš jų tam tikra seka, vadovaujantis prietaisų skydelio garso ir šviesos signalais.